att vara stark är att se ljuset i mörkret och att alltid kämpa för att nå dit

jag ska starta om mitt liv, börja om på nytt. 2011 kunde inte ha fått en sämre start men nu är jag på gång.
nu slår jag upp ett nytt kapitel i mitt liv.
sitter i min ensamhet o väntar ivrigt på ett mail, vet inte vilken dag det kommer. men det borde komma så snart som möjligt! jag har kommit in på det här med att åka iväg och vara au pair, nu har jag fått ett erbjudande om att åka till london. låter för himla fint tycker jag. väntar på att mamman i familjen ska höra av sig, passar det från båda hållen så åker jag dit. och isf vill dom att jag ska komma så snart som möjligt!
ska kika runt lite om man kan hitta några fler svenskar som är au pair i london.. skulle inte sitta fel med lite sällskap!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Åh vad kul (:

Vet du vart i London du kommer bo? (:

2011-01-17 @ 20:36:20
URL: http://sannasrum.se
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Lägg till mig på facebook (: Sanna Preifelt.

2011-01-17 @ 22:43:35
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0